مین هو
عشق همیشگی من مین هو
http://up.shamsipour-ac.ir/uploads/images/1391/azar/1356603382251.jpg http://up.shamsipour-ac.ir/uploads/images/1391/azar/1356603382312.jpg http://up.shamsipour-ac.ir/uploads/images/1391/azar/1356603382353.jpg

مین هو

نوشته شده توسط saba

سلاممممممممممممممممممممممممممم اونی های عزیزم امیدوارم عزاداریاتون مورد قبول خدا وامام حسین قرار گرفته باشه براتون چندتا عکس خوشمل از اوپامین هو میخوام بزارممممممم خودم که دیدم اینجوری شدم

اب قند فراموشششششش نشه

اخ الهی فداشششششش شمممممممممم اینقدر مشکی بهششششششش میاد

نظررررررررر یادتون نره



نظرات شما عزیزان:

kimia
ساعت13:14---6 آذر 1391
وای چه عکس هاب خوشملی کف کردم اوپا خوشتیپ شده . من اولی 3.4.5.6.7 مخصوصا6 رو خیلی دوست دارم از همه خوشگل تره اوپا خیلی گوگولی شده ایول اوپا برای اونی واااااااااااااااااااااااااااااااااای فدات شمممممممممممممممم اونی اره باهات صددرصد موافقممممممممممممممممممم فدات شممممممممممم عزیزمممممممممممممممممممممم مرسی که سر میزنییییییی بوووووووووووووووسسسسسسسسسسسسس برای تووووووووووو

lee sara
ساعت19:37---5 آذر 1391
vaaaaaaaaaaaaaay sabaaaaaaaa fesharaaaaaaaaaaaaaam aniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii aliyan aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii harf nadaran.man asheghe inam k oop ro too lebase meshki bebinam پاسخ: فداییییییییییییییی تووووووووووووو اخ گفتی

sohrab k
ساعت19:19---5 آذر 1391
مثل همیشه قشنگن

مقسی صبا خانم پاسخ:خواهش اقا سهرابببببب


فاطمه
ساعت19:16---5 آذر 1391
وااااااااااااااااای صباییییییییی تو میخوای منو بکشی با این عکس های قشنگت؟ پاسخ: خدا نکنه فدات شممممممم

Lee Fereshte
ساعت19:11---5 آذر 1391
من عاشق كليپ اون عكس دومي هستم!!!!
خيلي جيگره! پاسخ:منممممممممممممممممممممممممممممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 5 آذر 1391برچسب:,
طبقه بندي: <-PostCategory->

معرفي سايت


نويسندگان

آرشيو

آمار و امكانات


    ورود اعضا:

    خبرنامه وب سایت:





    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 21
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 21
    بازدید ماه : 84
    بازدید کل : 75519
    تعداد مطالب : 67
    تعداد نظرات : 222
    تعداد آنلاین : 1