سلاممممممممممممم
عشق همیشگی من مین هو
http://up.shamsipour-ac.ir/uploads/images/1391/azar/1356603382251.jpg http://up.shamsipour-ac.ir/uploads/images/1391/azar/1356603382312.jpg http://up.shamsipour-ac.ir/uploads/images/1391/azar/1356603382353.jpg

سلاممممممممممممم

نوشته شده توسط saba

سلام به  همه اونی ها خوبین

میدونم خب نیستین اسمه من نفسه دوست صبا هستم از این به بعد من براتون اپ میکنم در نبود صبا

امروز صبا خیلی پیش من گریه کرد خیلی سخت بود براش که از شما جدا بشه ولی خیلی باخودش جنگید تا این تصمیم رو گرفت

خب شماها غصه نخورین من بهش میگم تا برگرده راضیش میکنم شک نکنین فعلا یه اپ خوشگل براتون بکمک بفرمایین







امیدوارم خوشتون اومده باشه میدونم جای صبا رو نمیگیرم ولی تمام سعیمو میکنم دوستتون دارم بای



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت13:21---6 دی 1391
سلام نفس جان صبای ما رو کییییییییی ناراحت کردهامروووز آبقند حاضر کرده بوودم واسه چیز دیگه ای خورده شد
نفس جوووون صبا رو راضی کنیییییییی اااا


lee sara
ساعت23:19---4 دی 1391
nafas jan to mibinish bahash harf bezan bahash man bedoone saba nemitoonam sabaaaaaa aniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:- ((

ساعت23:01---4 دی 1391
vaaaaaaaaaaaaaaay naaaaaaaaaaa ki sabaye mano aziyaaaaat karde nafas jan toro khoda razish kon bedon saba man nemitonam پاسخ: چشم نهایت تلاشمو میکنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 4 دی 1391برچسب:,
طبقه بندي: <-PostCategory->

معرفي سايت


نويسندگان

آرشيو

آمار و امكانات


    ورود اعضا:

    خبرنامه وب سایت:





    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 18
    بازدید دیروز : 5
    بازدید هفته : 32
    بازدید ماه : 32
    بازدید کل : 75467
    تعداد مطالب : 67
    تعداد نظرات : 222
    تعداد آنلاین : 1