جیگرممممممممم
عشق همیشگی من مین هو
http://up.shamsipour-ac.ir/uploads/images/1391/azar/1356603382251.jpg http://up.shamsipour-ac.ir/uploads/images/1391/azar/1356603382312.jpg http://up.shamsipour-ac.ir/uploads/images/1391/azar/1356603382353.jpg

جیگرممممممممم

نوشته شده توسط saba







نظرات شما عزیزان:

lee nadia 
ساعت23:19---18 آذر 1391
اونی ببخشید غلط املایی زیاد دارم ..... آخه با گوشیم اومدم توی وب برات نظر بزارم بدوشیم یه نرم افزار مزخرف داره کلمه هایی که توی لغت نامش نباشه جاش یه چیز دیگه نمیزاره
اعصابم خورد شد نظرایخودمو دیدم پاسخ: سلاممممممممممممم سلاممممممممم عزیزدلممممممممممم اشکال نداره اونی جون بابت نظراتتم خیلی خیلی سپاس گزارم فدات شم مرسی بووووووووسسسسسسس بای


mina
ساعت20:25---18 آذر 1391
صباااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااا چیکار کردی

خیلی قشنگ بودننننننننننننننننننن ممنون
پاسخ:بگوووووووووووو اوپا چیکار کرده خواهششششششششش عزیزدلمممممممممممممممممم


lee Nadia
ساعت16:53---18 آذر 1391
صباااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااایی
خوبی؟خبری ازت نیست اونی؟دستت خوبه؟
مدرسه رو که نپیچوندی؟
دلم برات جنگیده
کجایی؟؟؟؟؟؟؟
زود بیا اونی........... پاسخ: سلاممممممممممم عزیزدلممممممممم مرسی توخوبی؟ اره اونی خداروشکر خوبه نه بابا اخه زیاد مهم نبود منم همین طور عزیزم .شمال بودم عزیزم ببخشید


lee nadia
ساعت16:26---18 آذر 1391
اونی خدا من رو دوباره از اون دنیا برگردوند

خلاصه ماجرا اینکه:بعد از دیدن عکسای اوپا من راهی بیمارستان شدم(این سری آب قند هم اثر نکرد)و طی عمل های جراحی الان من یه قلب باطریی دارم با قلب من بازی نکن

دفعه ی بعد مستقیم بهشت زهرا

خلاصه اونی من به امید این اوپا زندم جون مرگم نکنیاااااا

راستی دوسه روزه خبری نیست ازت قلب باطرییم برات تنگ شده:-*

:-D ;-) @-}--
پاسخ:عزیزمممممممممممممممممممم خدا نکنه فدات شممممممممم منم دلم برات تنگیده عزیزمممممممم


lee Nadia
ساعت1:55---18 آذر 1391
سلام اونی صبا


شنیدم دستت درد میکرده......خدا بد نده......چی شده؟؟؟


حالا خوب شد؟پاسخ:فدات عزیزدلممممممممممممممممم با احوال پرسی تو خوب خوب شد فدات


lee Nadia 
ساعت1:44---18 آذر 1391
اونی حیف که دستم بهت نمیرسه وگرنه میدونستم باهات چیکار کنم...
چرا نگفتی من یه آب قند جور کنم بزارم بقل دستم!؟
وااااااااااای قلبمممممممممم.....
یه آدرس بده من بیام,کاری ندارم یه تصفیه حساب کوچیکه...نترسیاااااا....فقط یه کار کوچولو.... پاسخ: وای نهههههههههههههههههه اونییییییییییییی میترسم


lee sara
ساعت22:30---17 آذر 1391
saba jonam man emashb beram dg nemiyam ta 4shanbe delaaaaaaaaaam baratoon mitange.kheyliiiiiiiiiiiiiiii,hamintor oopaaaa dooset daram byeeeeeeee b0oooooooooooos.fighting پاسخ: منم عزیزدلمممممممممممممممممم بای بووووووووووووووووووووس

lee sara
ساعت20:33---17 آذر 1391
vaaaaaaaaaaaaay in model moosham aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bood ani.aslan ghiyafah koli tagheer mikard vaaay fadash .sabaaaaaaaaaaaa joonam up hat harf nadashtan.khaste nabashi golaaaaaaaaaaaaaaam doooset darmپاسخ:وای سارا گفتییییییییییییییییی من عاشقه این مدل موهاشم منم دوستت دارم خواهش عسلم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 17 آذر 1391برچسب:,
طبقه بندي: <-PostCategory->

معرفي سايت


نويسندگان

آرشيو

آمار و امكانات


    ورود اعضا:

    خبرنامه وب سایت:





    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 12
    بازدید دیروز : 5
    بازدید هفته : 26
    بازدید ماه : 26
    بازدید کل : 75461
    تعداد مطالب : 67
    تعداد نظرات : 222
    تعداد آنلاین : 1