1.داستان
عشق همیشگی من مین هو
http://up.shamsipour-ac.ir/uploads/images/1391/azar/1356603382251.jpg http://up.shamsipour-ac.ir/uploads/images/1391/azar/1356603382312.jpg http://up.shamsipour-ac.ir/uploads/images/1391/azar/1356603382353.jpg

1.داستان

نوشته شده توسط saba

خب اینم قسمت 1.

.مین هوو مین هوووو کجایی پس چرا نمیای بابا دیر شد

-باشه بابا الان میام چقدر غر میزنه

- من غر میزنم روت رو برم دیر میکنی باعث میشه من یه کم اعتراض کنم اخه برادر من کجای دنیا دیدی  برای سرکوچه رفتن اینقدر تیپ بزنن

- خواهر من الان عصر عصر خوشتیپیه اگه خوشتیپ نباشی محلت نمیدن درضمن از کجا معلوم که همین سرکوچه رفتن باعث بشه چشم یکی منو بگیره؟

- اولا اینکه اعتماد به نفست خیلی پایینه تو همین جوری هم بری بیرون رو هوا میقاپنت .دوما من اون چشایی که تورو نگاه کن از کاسه در میارم

- چرااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

- یه دونه داداش که بیشتر ندارم به کس کسونش نمیدم به همه کسونش نمیدم

- ایول خواهر گلم

- خب دیگه بسه بسه زود حاضر شو باید بریم

- باشه بابا حاضرم بریم

 

سلاممممممممم بچه ها

سلام مین هو خان .کم پیدا شدی؟ سه روز درمیون میای دانشگاه خبریه ؟

- نه بابا خبری نیست یه کم حالم خوب نبود حوصله هم نداشتم همش دخترا بیوفتن دنبالم

- بابا اعتماد به نفس

راست میگه دیگه.ما اخه از قیافه هم شانس نیوردیم اگه من یه کم خوشگل بودما اون وقت دیگه همه چی حل بود اگه نصف این دخترهایی که دنبال مین هو هستن دنبال من بودند همه چی حل بود

- اه اه اه حالم از همشون بهم میخوره سیریشا

- منم بودم همین رو میگفتم اقا غرورش داره میرسه به اسمون هفتم

- من واقعا اصلا از هیچ کدومشون خوشم نمیاد اصلا از هیچ کدومشون خوشم نمیاد

- ای بابا تو گفتی و ماهم باور کردیم شما که همش چسبیدین به خواهرتون .خودت رو کشتی

- دلتم بخواد خواهر مثل خواهر من داشته باشی.میخوای بهش بگم حسابتو برسه

- نه بابا غلط کردم مارو با خواهرت درگیر نکن .اون انگار همین یه دونه داداشش از اسمون فقط برای این اومده

- اخ اخ اخ مین هو غلط کردم اشتباه کردم غلط کردم تو ماه تو تک

- خوبه خوبه پاچه خواری بسه

- باشه بابا .اگه سر امتحان بهت تقلب رسوندم

- تو محتاج منی نه من محتاج تو دیوونه

- خودتی

- اخ اخ ببخشید نزن

 

- اووووووووف چرا بیرون نمیان .

- الو ووبین مردی ؟ چرا بیرون نمیاین داری امتحان رو مجویی؟........ اها باشه پس من میرم

- اااااااااااااااااای خانم حواست کجاست

- اخ ببخشید یه لحظه حواسم پرت کتابم شد

- اخه تو خیابان هم جای کتا بخوانیه

- منکه عذرخواهی کردم

- عذر خواهی شما لباس منو تمییز نمیکنه

- ای بابا عجب گیری کردم میخوای قبول کن میخوای نکن حوصله بحث با شما رو ندارم

- چی شد چی شد؟ وایسا ببینم طلبکارم شدم واقعا که........ عجب ادمایی پیدا میشنا

خب اینم از قسمت 1 اگه خوشتون اومده بگین تا ادامه بدم اگرنه هم بگین ادامه ندم تصمیم تصمیم شماست



نظرات شما عزیزان:

غزاله ح (Ghazaleh.H)
ساعت23:55---7 دی 1391
چرا وقتی من نظر میزارم اسمم نمیاد ...

پاسخ:نمیدونم اونی:((((((((((((


سولماز(onlyleeminho)
ساعت22:15---7 دی 1391
هاهاهاها اونی عالی بود

فقط یه سوال این خانم که تو خیابون لباس اوپا کثیف میکنه کی؟؟؟[عصبانی]

در کل خیلی عالی بود ایول اونی اوپاااااااااا

راستی خواهر اوپا هم توی؟؟؟

اینا رو مشخص کن من بفهممم اوکی
پاسخ:فدات باشه الان میگم


ساعت1:54---7 دی 1391

Khiiiiiiiiiiiliiiiiiiiiiiii bahal bood


Tike akharesh ... lebasee ... manoo yadee ... pesaran gol andakht
Dost dashtam ...

\ yanii age min ho bedonee ke to enghad dosesh darii ba sar miyad iran

GomaO پاسخ: هاهاهاههاا ااره الهی فدات شممممممممم خدا نکنه بفهمه


ساعت22:29---6 دی 1391

sabaaaaaaaa hatman edame bede doost daram bebinam chi mishe fighting پاسخ: فدات ساراجونم چشم حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:,
طبقه بندي: <-PostCategory->

معرفي سايت


نويسندگان

آرشيو

آمار و امكانات


    ورود اعضا:

    خبرنامه وب سایت:





    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 1
    بازدید دیروز : 5
    بازدید هفته : 15
    بازدید ماه : 15
    بازدید کل : 75450
    تعداد مطالب : 67
    تعداد نظرات : 222
    تعداد آنلاین : 1