خبر
عشق همیشگی من مین هو
http://up.shamsipour-ac.ir/uploads/images/1391/azar/1356603382251.jpg http://up.shamsipour-ac.ir/uploads/images/1391/azar/1356603382312.jpg http://up.shamsipour-ac.ir/uploads/images/1391/azar/1356603382353.jpg

خبر

نوشته شده توسط saba

سلامممممممممممممممم به همگی امیدوارم خوب خوب باشینننننننننننننننننننن

من که عالیممممممممممممممممممممممممممممممم تا شنبه تعطیلم مدرسه نمیرممممممممممممممممممم

بچه ها نظرتون رو درباره اهنگ وب بگیننننننن

من چون خودم عاشق اهنگ اولیه ودومیه هستممم اینو براتون گذاشتم

اولیشششش ماله پسران برتر از گل ودومیشم برای ذائقه شخصی هست امیدوارم خوشتون بیاد شاد باشین



نظرات شما عزیزان:

lee sara
ساعت14:36---16 آذر 1391
salaaaaaaaaaaaaaaaam ani joonam khobi?ani key miyay delam barat tangide.ahange webo nemitoonam goosh bedam vali ahangaye pesaran ba zaeghe haro 2 toopaaaaaaaaaaaaan.komaaaaao.raaaasti anii ghalebatam ali shode aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii سلاممممممممم اونی جونم فدات شممممممم من شمال بودم بیانه فدات عزیزم چرا نمیخونه؟ با یه مروگر دیگه بیا شاید خوند فدات بشمممممم چشات قشنگه بووووووووووووووووووووسسسسسسسسس

lee nadia 
ساعت20:56---15 آذر 1391
اونی من دو ساعت طول کشید داستان دیشبم رو نوشتم بعد اومدم ارسال کنم پاک شد

دو بار نوشتم هر دوبار پاک شد

دلم شکست

اگه دیگه برات تعریف کردم پاسخ: داستانننننننن چییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


lee nadia
ساعت20:32---15 آذر 1391
اونی
عاشق آهنگای وبتم پاسخ: فداتتتتتتتتتتتتتت


فاطمه
ساعت17:14---14 آذر 1391
صبااااااییی مرسییییییی منم عاشق این دو آهنگم عکساااااااام خیلییییییییی قشنگ بوووودن پاسخ: فدات اونیییییییییییی پس ما دوتا اخر تفاهمیم

sohrab k
ساعت11:27---14 آذر 1391
آهنگتون قشنگه صبا خانم
پاسخ: ممنون لطف داری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:,
طبقه بندي: <-PostCategory->

معرفي سايت


نويسندگان

آرشيو

آمار و امكانات


    ورود اعضا:

    خبرنامه وب سایت:





    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 50
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 50
    بازدید ماه : 113
    بازدید کل : 75548
    تعداد مطالب : 67
    تعداد نظرات : 222
    تعداد آنلاین : 1